Ako treba postupovať pri nákupe cez internetový obchod Pabex? Je to veľmi jednoduché.
Spolu si prehľadne prejdeme každý možný krok vášho nákupu. Tu sa dozviete všetky potrebné informácie o tom, ako je možné v každom kroku nákupu postupovať. Zakladáme si na maximálnom komforte pre zákazníka! Presvedčte sa sami.
Registrácia
Registrovať sa v našom obchode nie je potrebné a rovnako nakúpite aj bez toho. No predsa len Vám túto možnosť odporúčame kvôli zjednodušeniu si práce pri vypisovaní údajov. Ďalej môžu registrovaní užívatelia využívať špeciálne benefity, ako napríklad zľavy a podobne.
V prípade, že si želáte registráciu ako veľkoobchodný odberateľ, všetky informácie sa dozviete TU.
Nákup produktu
Po príchode na stránku pabex.sk vyhľadajte produkt, ktorý chcete nakúpiť a kliknite na tlačidlo pridať do košíka. Pred vložením do košíka však nezabudnite zvoliť požadované množstvo. Pri nákupe produktu si pozorne prečítajte popis a špecifikáciu.
Na karte produktu nájdete viac možností pre uľahčenie vášho nákupu:
- Strážiť produkt – zvoľte si cenu za ktorú ste ochotný nakúpiť, ak sa produkt na zvolenú sumu dostane, budete informovaný ako prvý
- Opýtať sa – v prípade nejasností o produkte kliknite na „opýtať sa“ a odošlite správu
- Súvisiaci tovar – zakúpte si tovar vhodný ako doplnok k Vášmu produktu
- Podobný tovar – nájde inú alternatívu pre produkt
Košík
1. Ak ste do košíka vložili všetko čo ste potrebovali, máte možnosť si všetko skontrolovať a poprípade čokoľvek doplniť. V košíku môžete vyplniť zľavový kód (ak vlastníte) a následne uvidíte konečnú sumu Vašej objednávky.
2. V ďalšom kroku si vyberiete spôsob, ktorým Vám objednávku doručíme a ako za ňu zaplatíte. Vrámci dopravy ponúkame doručenie priamo na adresu alebo na odberné miesto, ktoré si zvolíte. Viac o spôsoboch dopravy nájdete TU. Zaplatiť objednávku môžete tromi spôsobmi. Podrobné možnosti platby nájdete tu. Náš obchod si zakladá na bezpečnosti pri platbách kartou a platobná brána je certifikovaná PCI DSS.
3. V poslednom kroku košíka vyplníte doručovacie údaje a kliknutím na tlačidlo ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU S POVINNOSŤOU PLATBY máte hotovo.
Informačné e-maily:
Komunikácia je pre nás absolútna priorita a preto budete o každej zmene informovaný emailom.
- Prijatie objednávky - informácia o zaevidovaní objednávky v našom systéme
- Potvrdenie objednávky - záväzné potvrdenie o odoslaní vašej objednávky
- Potvrdenie o platbe- v prípade, že ste platili online očakávajte email o úspešnej platbe
- Spracovávanie objednávky – Na zásielke sa pracuje a čoskoro bude odoslaná
- Odoslaná objednávka – Vašu objednávku sme odoslali dopravcovi, môžete ju sledovať
- Uložená objednávka - V prípade Balíkoboxov a ParcelShopov vás informujeme, že si môžete zásielku prebrať
- Doručená objednávka - Po doručení budeme radi ak zanecháte spätnú väzbu cez Heureku alebo Google
Odstúpenie od zmluvy
V prípade, že Vám dodaný tovar nevyhovuje a chcete ho vrátiť môžete odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prebratia zásielky bez udania dôvodu. Budeme však radi ak nám dôvod uvediete, aby sme dokázali vylepšiť naše služby a ponúknuť Vám alternatívu. Formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete TU.
Upozornenie: odstúpenie od zmluvy do 14 dní neplatí pre firmy!
Reklamácia:
Náš internetový obchod si dáva záležať na predaji produktov vo vysokej kvalite. Keď už sa ale vyskytne nejaká výrobná chyba, tak v prípade reklamácie si dávame záležať na jednoduchosti a rýchlosti vybavenia. Reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 dní (zvyčajne menej).